Začiatok: 06. 06. 2024 00:00
Koniec: 06. 06. 2024 00:00
Typ podujatia: Konferencia
Organizátor: Ústav etnológie a sociálnej antropológie SAV
Miesto konania: online
Štát: Slovensko
Odkaz: https://uesa.sav.sk/wp-content/uploads/2024/04/SK-VERZIA_CfP_final_18_4_2024.pdf
Ústav etnológie a sociálnej antropológie SAV, v. v. i., pozýva na medzinárodnú online konferenciu Objavujme: Digitálne technológie ako pomocníci v učení (sa), ktorá sa bude konať vo štvrtok 6. júna 2024. Konferencia je spojená s verejnou prezentáciou novej vzdelávacej mobilnej aplikácie s názvom Heritage Quest AR a koná sa pod záštitou Slovenskej komisie UNESCO a Odboru kurikulárnej reformy Ministerstva školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR.
Cieľom konferencie je ponúknuť pedagógom, metodológom, odborníkom, inovátorom a ďalším ľuďom nadšeným pre vzdelávanie priestor, aby diskutovali o úlohe digitálnych nástrojov, vzdelávacích aplikácií a gamifikácii pri formovaní znalostí a skúseností žiakov a študentov rôzneho veku.
Abstrakty by nemali mať viac ako 500 slov. Abstrakty musia byť v angličtine, maďarčine, taliančine alebo slovenčine. Abstrakty sa nahrávajú do registračného formulára konferencie. Z príspevkov vyberie organizačný výbor tie, ktoré sa budú prezentovať počas konferencie. Abstrakty budú publikované v knihe abstraktov v pôvodnom jazyku a v angličtine. Termín pre zaslanie abstraktov je 3. máj 2024.
Témy konferencie
- Integrácia digitálnej gramotnosti do školských osnov
- Hodnotenie účinnosti vzdelávacích aplikácií pri zlepšovaní výsledkov vzdelávania
- Výzvy a príležitosti pri implementácii digitálnych nástrojov vo vzdelávaní
- Najlepšie postupy a prípadové štúdie v digitálnom vzdelávaní
- Budúce trendy v technológiách vzdelávania
- Digitálne nástroje a inovácie vo vzdelávaní
- Návrh a vývoj vzdelávacích aplikácií pre študentov
- Vplyv technológie na vyučovacie a vzdelávacie procesy
- Technológie vo vyučovaní a poznávaní kultúrneho dedičstva
- Integrácia digitálnej gramotnosti do školských osnov
- Hodnotenie účinnosti vzdelávacích aplikácií pri zlepšovaní výsledkov vzdelávania
- Výzvy a príležitosti pri implementácii digitálnych nástrojov vo vzdelávaní
- Najlepšie postupy a prípadové štúdie v digitálnom vzdelávaní
- Budúce trendy v technológiách vzdelávania
Komu je konferencia určená
- Pedagógovia (na všetkých úrovniach a oblastiach vzdelávania)
- Metodici vzdelávania
- Vysokoškoláci pedagogiky
- Ľudia s rozhodovacou právomocou vo vzdelávaní na štátnej a komunálnej úrovni
- IT spoločnosti vyvíjajúce online vzdelávacie nástroje a herné vývojárske štúdiá
- IT špecialisti so zameraním na vzdelávanie
- Iní zainteresovaní jednotlivci, nadšení pre transformáciu vzdelávania
Jazyk konferencie
Dopoludňajšia časť venovaná výskumu a vývoju bude v angličtine s prekladom do maďarčiny a slovenčiny.
Popoludňajšie stretnutie venované zdieľaniu osvedčených postupov v skupinách bude v maďarčine, taliančine a slovenčine a zhrnutia výsledkov budú v angličtine s prekladom do maďarčiny a slovenčiny.
V prípade záujmu o účasť na konferencii v podobe prezentujúceho či pasívneho účastníka je potrebné vyplniť registračný formulár.
Kontaktný email na organizačný výbor konferencie: heritage.quest.ar@gmail.com
Mobilná aplikácia Heritage Quest AR na stiahnutie
Konferencia sa realizuje v rámci medzinárodného projektu Exploring the Past in Peace, podporeného grantovou schémou ERASMUS+. Vedúcim partnerom projektu je Impact Games (SK), spolupracujúcimi partnermi sú okrem ÚESA SAV, v. v. i., aj CRHACK LAB FOLIGNO (IT), Enabler Ltd. (HU) a Art Rebel 9 d. o. o. (SL).
Zdroj: https://www.sav.sk, zverejnené: 2.5.2024, autor: rup