Začiatok: 04. 12. 2020 00:00
Koniec: 06. 12. 2020 00:00
Typ podujatia: Súťaž
Organizátor: HubIT
Miesto konania: Súťaž

Ak chcete prispieť k dizajnu budúcej zdravotnej starostlivosti pomocou priekopníckych IKT riešení, prihláste sa na ďalší HubIT Online Designathon! Podujatie sa uskutoční v novom termíne 4. – 6. decembra 2020.
Prečo sa zúčastniť?
Ako si predstavujete budúcnosť informačných a komunikačných technológií (IKT) v zdravotníctve? Ako môžu IKT prispieť k nášmu zdraviu a pohode? Ako môžeme zmierniť negatívne účinky IKT na zdravie? Aké druhy inovácií môžu prispieť k rozvoju inkluzívnych zdravotníckych služieb?
Aby sme dostali odpovede na tieto otázky, projekt HubIT pozýva všetkých záujemcov o účasť na nadchádzajúcom Designathon, ktorého cieľom bude generovať nové nápady zamerané na rôzne výzvy, vrátane (ale nielen) týchto tém:
1. Lepšia zdravotná starostlivosť pre znevýhodnené skupiny
2. Riešenie každodenných prekážok pre ľudí so zdravotným postihnutím
3. Internet, strojové učenie alebo umelá inteligencia ako nástroj na zmenu zdravotnej starostlivosti k lepšiemu.
4. Riešenie možných nežiaducich účinkov IKT na zdravie a pohodu
Ďalšie nápady a témy sú samozrejme viac než vítané! Ak chcete prispieť k dizajnu budúcej zdravotnej starostlivosti pomocou priekopníckych riešení v oblasti IKT, potom príďte a pripojte sa k nám.
Kto sa môže zúčastniť?
Vytvoria sa tímy zložené z jednotlivcov z európskych krajín s rôznym zázemím a skúsenosťami, ktorí dostanú dva dni na vypracovanie svojich projektov. Nech už je vaša špecializácia akákoľvek – IT, dizajn alebo spoločenské vedy – alebo jednoducho, ak vás táto téma fascinuje: v tomto Designathon je len na vás, či sa zameriate na vytváranie individualizovaných riešení pre každodenné použitie, vytváranie nových návrhov alebo necháte svoju fantáziu bežať divoko a snívať futuristické nápady.
Na záver porota udelí ceny dvom najlepším nápadom vytvoreným tímami. Pripojte sa a vytvárajte nové nápady pre spoločnosť zajtrajška!
Účastníci vytvoria tímy do 6 osôb a majú možnosť:
1. Spoluvytvárať a testovať nové obchodné a výskumné nápady;
2. Dostávať hĺbkovú spätnú väzbu od odborníkov a potenciálnych koncových používateľov;
3. Nadväzovať cezhraničné, celoeurópske obchodné partnerstvá;
4. Vybrať si jeden z dvoch najlepších tímov a vyhrať ceny
Zdroj: HubIT, zverejnené: 3.12.2020, autor: rpa