Začiatok: 20. 05. 2025 09:00
Koniec: 20. 05. 2025 15:20
Typ podujatia: Webinár
Organizátor: Kancelária Horizontu Európa
Miesto konania: Online
Štát: Slovensko
Už 20. mája 2025 organizuje Národná kancelária Horizontu Národný Informačný deň pre Klaster 4 – Horizont Európa, ktorý poskytne odborné informácie o možnostiach financovania v oblastiach Priemysel, Digitalizácia a Vesmír.
Účastníci sa dozvedia o strategickom smerovaní EÚ, možnostiach podpory zo strany národných kontaktných bodov a SLORD-u, ako aj o najčastejších chybách pri podávaní projektov.
Cieľovou skupinou Informačného dňa sú predovšetkým vedci, výskumníci, inovátori, výskumné inštitúcie, univerzity či podniky, ktoré majú záujem o účasť vo výzvach v rámcovom programe Horizont Európa.
Podujatie sa bude konať online dňa 20. 05. 2025 od 9:00 do 15:20 h online. Na podujatie je potrebné sa vopred registrovať, prostredníctvom formuláru, pričom otázky nám môžete adresovať aj vopred prostredníctvom prihlasovacieho formulára. Odkaz na pripojenie na podujatie vám bude zaslaný na emailovú adresu po registrácii na podujatie. Starostlivo si ho uchovajte.
Súčasťou programu budú aj diskusie s úspešnými žiadateľmi a predstavenie programov Digital Europe a CEF Digital.
Nezmeškajte príležitosť získať dôležité informácie a kontakty!
PROGRAM PODUJATIA
09:00 – Úvod/Otvorenie eventu – predstavenie Klastru 4 a dnešného programu (Martin Krug)
09:10 – Strategické zázemie a smerovanie Slovenska a Európskej únie na rok 2025, 26-27 (Martin Reguli)
09:20 – Ako vie pomôcť delegát a jeho úlohy (Martin Reguli)
09:25 – Ako vie pomôcť Národný kontaktný bod a jeho úlohy (Tomáš Pavlík)
09:30 – Ako vie pomôcť SLORD v nadväznosti na Klaster 4 a ich úlohy (Kamil Novák)
09:35 – Ako sa orientovať v pracovnom programe, ako čítať výzvy (Tomáš Pavlík)
09:45 – Partnerstvá EÚ (Kamil Novák)
09:55 – Najčastejšie chyby pri podávaní projektových zámerov (Nicole Majská)
10:05 – Krátka prestávka
10:20 – Klaster 4 – predstavenie výziev – oblasť Priemysel (Martin Krug)
10:50 – Panelová diskusia s úspešným žiadateľom (Peter Cuninka, STU)
11:10 – Klaster 4 – predstavenie výziev – oblasť Digitalizácia (Tomáš Pavlík)
11:40 – Panelová diskusia s úspešným žiadateľom (Gabriel Semanišin, AI-BOOST)
12:00 – Predstavenie programu Digital Europe a CEF Digital (Marek Tóth)
12:30 – Odpovede na otázky
12:45 – Obedová prestávka
13:40 – Klaster 4 – predstavenie výziev – oblasť Vesmír (Martin Krug)
14:10 – Panelová diskusia s úspešným žiadateľom (Alžbeta Bartová, M2M Solutions)
14:30 – Vesmírny program Únie: Možnosti podpory a financovania vesmírnych aktivít (Nicole Majská)
15:00 – Odpovede na otázky
15:15 – 15:20 – Zhrnutie Infodňa (Martin Krug)
Podujatia sú organizované:
Národná Kancelária Horizontu pri CVTI SR
Klaster 4 (Priemysel, vesmír a digitalizácia)
Kontakt: Národné kontaktné body pre Klaster 4 na Slovensku
Celé podujatie je kompletne bezplatné!